-rockin´girl blogger-


Jag har blivit tagen/utnämnd av Eldh,  Rockin' Girl Blogger. Jag blev jätteglad och smickrad! Tack så hemskt mycket för utmärkelsen!

image304

Nu ska jag skicka den vidare till några som inspirerar och berör mig. Det var inte lätt att välja, jag skulle vilja utnämna hela min blogglista, men det går ju inte... Men 6 nomineringar vågar jag mig på, flera av er finns i min närhet på ett eller annat sätt!

Cathrin för alla inspirerande kort och blogginlägg!
HeleneV för att hon är en utomordentligt duktig och ambitiös scrappare.
Lillasyster fastän jag vet att hon inte kommer att engagera sig här förrän hösten kommit på riktigt!
Agneta för nyfikenhet och vilja att testa nya saker.
Thezzan för alla fina kort jag hittar i hennes blog.
Mariante för underbart scrappade alster och en blog som jag inte kan hålla mig ifrån.

Fortsätt blogga!!

Kommentarer
Postat av: Therese/Therese23

oj va roligt tack!:D

2007-07-25 @ 22:45:11
URL: http://www.thezzan.blogspot.com
Postat av: HeleneV

Tack så mycket för utmärkelsen, Veronika! :) Jättekul!! :)
Kram

2007-08-07 @ 09:51:21
URL: http://helenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0