-utmanad-

Jag har blivit utmanad av min DT-kollega Helena.
Bäst att svara på frågorna...

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
- Brevbärare
- Lägerledare
- Busschaufför
- Förskollärare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
PASS!!
Jag ser inte filmer om och om igen.... inte vad jag vet... :-) Jag kan börja se en film och när det närmar sig slutet kommer jag på att jag sett filmen tidigare.

Fyra städer jag har bott i:
- Borås
- Tranemo
- London
- Karlstad

Fyra tv-serier jag gärna ser:
- Morden i Midsummer
- Äntligen hemma & liknande program
-
-

Fyra ställen jag vill åka till:
- USA
- Norrland
- Thailand
- Stockholm

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
- Scrappiz
- SMHI
- Annas Scrapbooking
- IKEA (eftersom det är min startsida)

Fyra favoriträtter:
- Thairätter
- Kesolasagne
- Kyckling i alla former
-

Fyra ställen där jag trivs:
- Hemma
- Hos mamma & pappa
- I sommarstugan
- I skogen

Fyra personer jag vill träffa:
- Min morfar som inte lever längre
- Min syster som bor så långt bort. Kom hit ikväll, vettja!!
- Mina närmaste scrapparvänner & DT-kollegor
- Kompisar från förr som jag tappat bort under resans gång...

Fyra personer jag vill utmana att svara på enkäten:
- Theresia
- Pappa som startat sin egen blog
- Thomas - för visst startade du en blog en gång?
- och så just du som läser det här!!

Kommentarer
Postat av: Tuula

Du har missat ett jobb när du var i England.

2006-09-03 @ 09:55:19
Postat av: Agneta

Spännade att få läsa mer om dig.... sådan man vet och sådan man inte vet i en salig röra. :)

2006-09-03 @ 14:13:13
URL: http://agge.blogg.se/
Postat av: Helena

Hihi.. ja sånt här är kul, att få veta lite mer om folk!!!

2006-09-04 @ 23:54:24
URL: http://helenasscrap.blogspot.com
Postat av: Thomas Davidsson

varför har du ikea som startsida?

2006-09-09 @ 20:58:03
Postat av: VeronikaP

Thomas -----> Säg det? Jag vet inte....

2006-09-19 @ 21:12:14
URL: http://veronikap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0