-tjejsnack vecka 43-

Jag hittade till Tjejsnack och här är veckans frågor och svar:

Resor

- När reste du senast?
Reste.... vad betyder det egentligen? Förr en dryg vecka sedan åkte vi till stugan i Långserud för älgjakt. I somras reste vi ner till södra Sverige...

- Vilka länder har du besökt?
Finland, Danmark, Norge, Ryssland, Estland, Storbritannien, Tyskland, Polen, Grekland, Israel, Jordanien.

- Drömresemålet?
Thailand just nu... eller USA, för att kunna kika i massa scrapaffärer.
Fast faktiskt så skulle jag gärna vilja åka upp till nordligaste delen av sverige också... det är så vackert där uppe!

- Roligaste reseminnet?
Roliga och roliga minnen, varje resa är rolig! Men för ett antal år sedan så var vi i Grekland jag, mina syskon, mamma och pappa. På en restaurang beställde pappa en "Flash wine" (översatt till svenska = blixt vin). Det hade vi väldigt roligt åt då.

- Tråkigaste reseminnet?
Jag har inga tråkiga reseminnen, det är sant!! Kanske myggen hos mormor i Finland?

Kommentarer
Postat av: Theresia

Pappas svengelska :) är väl inte den bästa, men han har klarat sig jallefall! Det där minnet kan man le åt fortfarande!
När jag vinner en miljon så ska jag bjuda med er på en resa till USA! Stackars våra barn, scrappaffär dag ut och dag in... hihihi (och män)

2006-10-23 @ 21:30:25
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: aggiornare

Stupore! Amo questo luogo!:))))))) http://www.usate348.org/aggiornare

2007-02-19 @ 01:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0