-mera födelsedag-

Jag kan inte låta bli att visa lite mer saker som jag fick på min födelsedag.

Det allra första är ett brev som Isak har gjort till mig. Skriva, det vet jag att han kan göra... men rita hjärtan, det beundrar jag honom för! Hans teckningar som jag har i min samling kan jag lätt räkna upp!!



49048-116


49048-117



Sedan kommer ett kort från Agneta. Jag gillar Agnetas spotlights på textstämplarna!! Det är riktigt läckert! Dessutom är det snyggt att använda nära färger på dynorna!

49048-115



Rosette skickade mig ett jättefint bokmärke.
Vilken underbar röd färg på dyna.... måste ta reda på märket!!

49048-118


Till sist ett kort som jag fick från Anna tillsammans med en present som jag får lov att byta, eftersom jag redan fått ett likadant vid ett tidigare till fälle från någon annan...
Kortet är jättefint, papprena älskar jag!!

49048-114

Kommentarer
Postat av: Agneta

Vilka gulliga barn du har! Jättefin teckning! Tala om för dem att jag fyller år snart oxå ;)

2006-10-19 @ 20:35:20
URL: http://agge.blogg.se
Postat av: Din syster Theresia

ÅÅÅÅ jag får tårar i ögonen... Så gulligt! Vilka fina kort du fått!!! Synd bara att mitt kort fortfarande inte kommit fram.

2006-10-19 @ 21:12:14
URL: http://theresias.blogg.se
Postat av: Anna

Vad duktig han är!!
Vilka underbara kort du har fått!

kramen Anna

2006-10-20 @ 22:02:05
URL: http://annastenman.blogg.se/
Postat av: Tuula

jättefina gratulationskort allihopa. Isaks o Axels kort rör mest på hjärtan så att man få tårar i ögonen

2006-10-23 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0