Utmanad!

1. Vad är klockan? 20:35
2. Ditt namn som det står på födelseattesten: Sinikka Veronika
3. Smeknamn: Veronika rätt och slätt... eller mamma blir det också ganska ofta... :-)
4. Piercings: Två hål i vardera örsnibben.
5. Ögon färg: Blå
6. Födelseplats: Borås
7. Favoritmat: Jag har verkligen ingen favorit, gillar det mesta!
8. Ditt lyckligaste minne? Mina två förlossningar...
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Neeej....
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja.
11. Varit med I en bilolycka? Ingen direkt olycka, men två avåkningar.
12. Krutonger eller Bacon Bitar? Baconbitar
13. Favorit dag på veckan: Fredag
14. Favoritrestaurang: Valfrids
15. Favoritblomma: Tulpaner
16. Favoritsport: Ishockey.
18. Favoritglass: 88:an
19. Vilken färg har din sovrumstapet? Cremegula/vita med rosa rosor...
22. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet ? Kuggade ingen gång, vare sig till B-kortet eller när jag skrev för mitt busskort.
23. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån? Agneta
24. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Inget jag skulle välja.
25. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Sitter vid datorn och surfar runt.
26. När går du och lägger dig? Runt 22-23-snåret
27. Vem kommer att svara på denna taggning först? Ingen som helst aning!
28. Vem av dem du skickat denna taggning till kommer inte att svara? Vet inte...
29. Senaste tv program: Bolibompa
30. Senaste person du gick ut och åt middag med? Förra helgen var vi ute hela familjen, så mitt svar blir Anders & mina två barn.
32. Vad lyssnar du på just nu? TV-kommentatorer, Anders tittar på fotboll på TV:n.
33. Vilken är din favoritfärg? Jag har alltid älskat blått. Men nu har jag hittat många olika färger, så nu svarar jag rosa & brunt.
34. Sjö, hav eller flod? Sjö.
35. Hur många tatueringar har du? Inte en enda!
36. Klockslaget när du blev färdig med denna lista? 20:45
37. Har du någon gång kört slut på bensinen? Ja, fast jag var övertygad om att det var fel på bilen. Anders fick gå lånhgt för att komma till mig och sedan gick han och köpte en dunk bensin... Sedan startade han bilen... :-))
38. Katter eller hundar? Inget av dem för min skull. Skulle gärna ta en katt för barnens skull, men det kommer aldrig att bli av, eftersom son nr 2 har infektionsastma. Varför chansa?

Nu utmanar jag dig som läser denna mening... :-)

Kommentarer
Postat av: Coma

Kul att läsa mer om dig Veronika :-) Busskort?! Du är min idol :-) Jag har alltid velat ha MC-kort men, men - du vet med mitt jobb ser man baksidan av alltihopa. Nu kommer de snart igen, vårtecknen. Vi kallar dem tussilago på jobbet. MC-olyckorna... Så jag har fått tänkt efter en och två gånger och nääeeää det blir nog ingen MC för mig.

2006-03-30 @ 12:38:33
URL: http://coma.blogg.se
Postat av: Pia Ahlquist

Hej Veronika! Ja jag sitter och surfar runt på nätet som vanligt om kvällarna.Den ena länken följer den andra... oxå så helt plötsligt hamnade jag på din blogg, tyckte jag kände igen dej från nåt sammanhang (värml.scrap.) så nu har jag blivit fast en låååång stund. Mycket intressant att läsa om dej och allt ditt.Tack för en trevlig stund och..... du vad fina kort du gör.Hej Pia i Arvika

2006-05-26 @ 23:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0