-varmt, varmare, varmast-

Det är sommar! Det är verkligen sommar!!!!
Och jag har badat varje dag de senaste veckorna! Det är måååånga år sedan det inträffade! Jag har tom blivit fråntagen min titel som badkruka. Isak konstaterade häromdagen att vi inte längre har någon badkruka i familjen... :-)
T.o.m. mormor badade när hon var hos oss förra helgen... enligt Isak skulle hon nu öva att bada varje dag, gjorde hon det skulle hon nog snart kunna doppa huvudet också!! 

Isak hade simskoleavslutning idag. En stolt elev tog emot diplom, en festis & en bulle. Under dessa veckorna har han tagit tre olika märken som han mer än gärna visar upp för alla som visar minsta intresse. Doppingen, Sköldpaddan & Baddaren blå.

Jag har gjort ett kort till. Jag skulle göra om kortet i förra inlägget...
Här är resultatet:

49048-74



Kommentarer
Postat av: Morfen

Vad duktig Isak varit på simskolan!! Jag tror att mor var lika stolt som son. :)
Kortet blev _mycket_ bättre med mörkare text och jättefint med hjärtana i hörnen. Vad roligt att du lade ut det första resultatet så att man verkligen fick se skillnaden.
Må så gott f.d. badkrukan! ;)

2006-07-29 @ 10:42:10
URL: http://morfen.blogg.se
Postat av: Gunvor

Välkommen i badargänget! Här badas det också så gott som varje dag! Och ett jättegrattis till Isak som varit så duktig!!!

Kortet i ny tappning blev kanonfint!

Kram, Gunvor

2006-07-30 @ 10:37:35
URL: http://gunvors.blogg.se
Postat av: mojka3

Otroligt vackert kort!!!!!!! Ett av de vackraste jag sett på länge.Det kan bero att det är lite annorlunda än många kort jag sett på senaste tiden med stämpling på mönstrat papper. Tycker bägge korten blev bra men det skulle varit starkare rosa färg på bokstäverna i det första kortet. Hur som helst jättefina kort och stort grattis till både dig och Isak som inte är badkrukor alls, har räknat mig till deras gäng i några år nu, men i sommar har även jag badat mycket, fast jag kanske får öva lite mer så jag också kan doppa huvudet ; )

2006-07-30 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0