-tillbaka i verkligheten-

Oj, oj, oj... jag har haft abstinens!! Tänk att man kan bli så beroende av internet!!
Jag som inte ens har tillgång till internet på jobbet!!
Åskan slog ut vårt modem och nätverkskort förra veckan och det tog lite tid att få allt fixat! Men nu är jag tillbaka igen!

Tänk att man ändå kan bli så beroende! Jag kollar alltid vädret på morgonen innan jag åker till jobbet.... jag läser kvällstidningarna på nätet...

Så hörde jag ryktas om att det kommer en svensk scraptidning! Jag kunde inte kolla!!!!!
Min syster berättade att hon fixat en blog... och jag kunde inte kolla!!!

Men vad mycket tid jag har haft till att städa, diska och laga mat. Ganska trevligt faktiskt! Jag ska försöka begränsa min tid här...

49048-83

I torsdags var det äntligen dags för den allra, allra första skoldagen för min lille Isak. Han är inte så liten längre!!
Han är sååå nöjd och trivs som fisken i vattnet! Ändå kommer han helt ensam till en grupp där de flesta känner varandra! Men de andra barnen verklar jättefina och personalen verkar jättebra!

Idag hittade barnen en ganska stor larv ute på grusvägen. De var lite oroliga att det skulle komma en bil och köra över den. Vi stod och tittade länge hur den mumsade i sig ett helt björklöv och när det var renskrapat så knallade den iväg in i skogskanten. Alla nöjda och glada...

49048-81



Kommentarer
Postat av: Theresia

OJOJOJOJ vilken luddrig liten larv, fast den var nog ganska stor.
Ha det Kram Syster Theresia

2006-08-28 @ 21:45:09
Postat av: Agneta

Vilken lurvtuss...undrar just hur den ser ut nästa sommar :)

2006-08-28 @ 22:04:33
URL: http://agge.blogg.se/
Postat av: Eva-Lena (spoketlaban

Det var en lurvig larv. Kanske blir det en vacker fjäril :)
Kram

2006-08-30 @ 07:36:01
URL: http://www.evalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0