-förundrad-

Vi har en granne som dammsög plattgången mellan garageinfaretn och trappan in i huset....
Varför funderade jag när vi cyklade förbi. Jag trampade på för att inte göra bort mig med att stirra som en fågelholk...
"Mamma, varför dammsuger ha vägen...?"


En bröllopsLO som jag gjort....
Fick en utmaning med papprena, jag upplevde det som lite svårt att använda så bleka papper... Men jag blev färdig iallafall.

49048-79

Jag länkar till en ny blog: SWE scrapbook. En blog som kommer att bli en succe. Den drivs av två engagerade och duktiga människor. De har fångat ett otroligt starkt inspirationsteam till sig! Jag ser fram emot fortsättnignen!


Kommentarer
Postat av: Coma

Jättefin LO!!!

Jag förstår funderingen om att dammsuga vägen... I somras såg jag en man som körde gräsklippare på asfalten. Trodde han var på väg till gräsmattan men icke. Funderade på om det var han eller jag som varit i solen för länge samtidigt som jag kom att tänka på "Svenska hjärtan" - avsnittet där han kör grsklipparen mitt i vintern *hahaha*

Så jag svammlar...
Hoppas allt är bra med dig Veronika!

*Kram*

2006-08-17 @ 08:26:24
URL: http://coma.blogg.se
Postat av: mojka3/Monika

Tycker din LO är jättefin och pappren passade verkligen till bröllopsbilder! Skulle nog också fundera endel och eventuellt bryta ihop av skratt ifall jag såg någon dammsuga vägen : )

2006-08-22 @ 10:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0